سفرهای علمی

خبرها حکایت دارند که مایکروسافت ممکن است نسخه نسل بعدی سیستم عامل دسکتاپ خود را با نام احتمالی ویندوز 9 در پاییز 2014 عرضه کند.



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 10 دی 1392برچسب:, :: 8:0
فاتح

تصور کنید که راهی وجود داشته باشد که بتوان وسایل الکترونیکی منزل را از راه دور روشن یا خاموش کرد. شاید اولین وسیله ای که به ذهن خطور می کند یک پریز هوشمند باشد. پیش از این در نارنجی از کلیدها و پریز های هوشمند گفته بودیم، اما این بار از پریزی می گوییم که با کمترین پیچیدگی، پیشرفته ترین امکانات را در اختیار ما قرار می دهد.



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 10 دی 1392برچسب:, :: 7:38
فاتح

فکر می کنید که یک تیشرت به جز جنس مرغوب، رنگ خوب و طراحی زیبا، چه مشخصه و امکاناتی باید داشته باشد؟ نظرتان درباره تیشرتی که صفحه نمایش LED، دوربین، میکروفون، اسپیکر و شتاب سنج داشته و با تلفن هوشمندتان قابل کنترل است چیست؟ 



ادامه مطلب ...


           
شنبه 22 تير 1392برچسب:, :: 20:50
فاتح

این شرکت ماشین سازی قصد دارد برچسب های کیو آر حاوی اطلاعات نجات مدل های مختلف اتومبیلش را درون ماشین ها نصب کند. این گونه دیگر تیم نجات تنها به یک تلفن یا تبلت نیاز دارند تا به سرعت و با سهولت نقشه ها و طرح های کامل مورد نیاز درباره ماشین را در اختیار داشته باشند. 



ادامه مطلب ...


           
شنبه 22 تير 1392برچسب:, :: 20:42
فاتح


اغلب ما از مراجعه به دندان پزشک واهمه داریم.زیرا علاوه بر هزینه بالا، درد ناشی از پر کردن و عصب کشی دندان را نمی توان به راحتی فراموش کرد. پس آیا بهتر نیست از همان ابتدا با اتخاذ یک برنامه غذایی مناسب، احتمال خرابی دندان را کاهش داد؟



ادامه مطلب ...


           
جمعه 21 تير 1392برچسب:, :: 20:9
فاتح

 آیا می دانستید که مصری های باستان معتقد بودند که خوردن لیمو و آب لیمو بدن را در برابر سموم متعدد محافظت می کند؟ بررسی های اخیر این عقیده را تایید کرده است به نوشته سایت «Readers Digest» ، قرن هاست که لیمو برای خاصیتی که دارد، بین مردم شهرت زیادی پیدا کرده است.



ادامه مطلب ...


           
جمعه 21 تير 1392برچسب:, :: 19:25
فاتح

 

برای آن که به منشأ بادها پی ببریم آن ها را از دو جهت بررسی می کنیم:یکی در سطح منطقه ای و

دیگر در سطح جهانی .



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 16 تير 1392برچسب:, :: 8:45
فاتح

 امروز ژیان ۶۰ ساله می شود، بله دوستان امروز این شیر پیر ۶۰ سالگرد خودش رو برگذار میکنه تا بگوید من همچنان هستم و دود از کنده بلد میشود.



ادامه مطلب ...


           
شنبه 15 تير 1392برچسب:, :: 11:0
فاتح

زیباترین ماشین های روز دنیا + عکس

به اعتقاد بسیاری در صنعت خودروسازی جهان بیان تعریفی از زیبایی و ارزیابی دقیق از این کلمه در نهایت به نظر و دیدگاه مصرف کنندگان باز می گردد. 

 



ادامه مطلب ...


           
شنبه 15 تير 1392برچسب:, :: 10:35
فاتح

 

مي‌توانيد 4 كيلومتر روي هوا رانندگي كنيد؟ قطعه‌اي از پل آكاشي كايكو در ژاپن به طول بيشتر از4كيلومتر ميان 2 پايه روي هوا آويزان است اما اين تنها موضوع عجیب در ميان پل‌هاي مدرن جهان نيست، اين مطلب در مورد عجيب‌ترين پل‌هاي جهان را بخوانيد، قطعا تحت تاثير قرار مي‌گيريد



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 11 تير 1392برچسب:, :: 11:48
فاتح

 گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net

چه زیبا و دل‌انگیز است وقتی از درون تونلی عبور می‌‌کنیم که از هر طرف آبی بیکران اقیانوس را با انواع ماهی‌های رنگارنگش مشاهده می‌‌نماییم. آکواریوم جورجیا واقع در آتلانتای امریکا جدیدترین و بزرگ‌ترین آکواریوم دنیاست که ما را وارد جهانی از زیبایی و تنوع می‌‌کند.



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 10 تير 1392برچسب:, :: 20:35
فاتح

اما همانطور که شما دوستان عزیز سفر های علمی اطلاع دارید هم اکنون بلندترین برج دنیا، همان برج خلیفه دبی است که با ۱۶۳ طبقه و بیش از 1000 واحد مسکونی، تجاری، تفریحی و همچنین با ۸۲۸ متر ارتفاع دارد. برج خلیفه یا برج دبی آسمانخراشی است که در شهر دبی و در امارات متحدهٔ عربی قرار دارد.



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 9 تير 1392برچسب:, :: 20:21
فاتح

 

دوام لپ‌تاپ شما بستگی به شیوه نگهداری از این وسیله الکترونیکی دارد.

اگر بخواهید مدت زمان بیشتری لپ‌تاپ خود را سالم نگه دارید باید به درستی از آن نگهداری و مراقبت کنید؛ برای مراقبت درست از لپ‌تاپ خود، باید نکاتی ساده اما مهم را رعایت کنید.



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 9 تير 1392برچسب:, :: 19:52
فاتح

 

به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز ، نوشیدن حداقل یک لیوان شیر در روز ذهن و عملکرد حافظه را بهبود می بخشد و می تواند از زوال نورولوژیکی پیشگیری کرده یا فرایند آن را آهسته تر کند.



ادامه مطلب ...


           
شنبه 8 تير 1392برچسب:, :: 20:41
فاتح

 چشم ها به استراحت نیاز دارند

 

امروزه بسیاری از ما ساعات کاری خود را مقابل صفحه مانیتور سپری می کنیم و وقتی به خانه می رسیم هم خستگی تن خود را جلوی صفحه تلوزیون (یا مجددا مانیتور کامپیوتر) به در می کنیم، اما با خستگی چشمهایمان چه کنیم؟ ‏



ادامه مطلب ...


           
شنبه 8 تير 1392برچسب:, :: 20:28
فاتح

 

مقامات حمل و نقل ژاپن از نمونه اولیه قطار مغناطیسی جدیدی رونمایی کردند که به گفته آنها می تواند حدود 500 کیلومتر را در ساعت طی کند.



ادامه مطلب ...


           
شنبه 8 تير 1392برچسب:, :: 19:18
فاتح

 

 بهترین دوربین دیجیتالی که داشته اید یا دیده اید چند مگا پیکسل بوده ؟ ۱۰ مگاپیکسل . ۱۴ مگاپیکسل .۱۶ مگاپیکسل . ۲۴ مگاپیکسل.



ادامه مطلب ...


           
شنبه 8 تير 1392برچسب:, :: 19:6
فاتح

 

دیوار بزرگ چین ، آرامگاه تاج محل (هند) ، شهر باستانی پترا (اردن) ، مجسمه حضرت مسیح ریودوژانیرو (برزیل) ، ویرانه های ماچو پیکچو متعلق به تمدن اینکا (پرو) ، هرم و بقایای شهر چیچن ایتزا متعلق به تمدن مایا (مکزیک) و کولوسئو رم (ایتالیا) به عنوان عجایب هفتگانه جدید جهان انتخاب شدند.

 

 



ادامه مطلب ...


           
جمعه 7 تير 1392برچسب:, :: 20:37
فاتح

 زبان انگلیسی تقریبا زبان مادری 375 میلیون نفر در جهان است و از این لحاظ سومین زبان مادری جهان محسوب می‌شود. این در حالی است که چینی و اسپانیایی به ترتیب اولین و دومین رتبه را در بین زبان‌های مادری به خود اختصاص داده‌اند.



ادامه مطلب ...


           
جمعه 7 تير 1392برچسب:, :: 18:29
فاتح

 

1- چرا موقع خندیدن گریه می‌کنیم؟

کارشناسان هنوز علت آن را نمی‌دانند اما یک نکته به نظر می‌رسد و آن اینکه خندیدن و گریه کردن شبیه واکنشهای روانشناسی است...



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 6 تير 1392برچسب:, :: 20:34
فاتح

 مرغ اول یا تخم مرغ

پژوهشگران انگلیسی اعلام کردند که به جواب سوال قدیمی که همواره توجهات انسان را به خود جلب کرده، رسیده اند که بر اساس آن می توان ثابت کرد مرغ قبل از تخم مرغ به وجود آمده است.



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 6 تير 1392برچسب:, :: 20:21
فاتح

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 8
بازدید کل : 19084
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1